چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

سمينار برق افزايش ظرفيت در سيستمهاي MIMO

دانلود و فروش فايلهاي تحقيق،پروژه،مقاله،پايان نامه، كارآموزي..

سمينار برق افزايش ظرفيت در سيستمهاي MIMO

۲۰ بازديد
سمينار برق افزايش ظرفيت در سيستمهاي MIMO

سمينار برق افزايش ظرفيت در سيستمهاي MIMO

دانلود سمينار برق افزايش ظرفيت در سيستمهاي MIMO

سمينار برق افزايش ظرفيت در سيستمهاي MIMO
دسته بندي سمينار برق
فرمت فايل pdf
حجم فايل 1095 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 88

سمينار برق افزايش ظرفيت در سيستمهاي MIMO

لطفا از اين پروژه در راستاي تكميل تحقيقات خود و در صورت كپي برداري با ذكر منبع استفاده نماييد.

چكيده 

سيستم هاي MIMO كه از چندين آنتن در فرستنده و گيرنده بهره مي گيرند، يك تكنولوژي كليدي جهت مواجه با افزايش تقاضا براي سيستم هاي مخابراتي بي سيم با سرعت انتقال اطلاعات بالا مي باشند هدف اصلي از اين سمينار، بررسي ظرفيت در سيستم هاي MIMO با استفاده از مدل كانال هاي فضايي (SCM) و همچنين بررسي ظرفيت در كانال هاي MIMO رايلي همبسته مي باشد. 

ما ابتدا يك مدل براي تحقيق در سيستم هاي MIMO بيان مي كنيم. پس بحث ظرفيت در سيستم هاي MIMO با انتشار در مدل كانال هاي فضايي (SCM)، با فرض مدل كانال i.i.d و همچنين كانال هاي تك حلقه اي را بررسي مي كنيم. و با نتايج به دست آمده نشان مي دهيم كه ظرفيت در كانال هاي SCM واقعي، افزايش خطي با افزايش تعداد آنتن ندارد. از لحاظ پياده سازي عملي، سيستم هاي MIMO فشرده مطلوب تر است ولي در عين حال پيچيدگي هاي مربوط به خود را دارد. يكي از اين پيچيدگي ها اثر كوپلينگ متقابل است. 

در اين سمينار تلاش مي شود اثر كوپلينگ متقابل بروي طرفيت كانال هاي MIMO، با در نظر گرفتن فاصله عناصر آنتن بررسي شود و نشان خواهيم داد كه كوپلينگ متقابل مي تواند منجر به افزايش و كاهش ظرفيت (بسته به شيوه نرماليزاسيون به كار رفته در كانال) در فواصل كم عناصر داخلي آنتن گردد. سپس به بررسي ظرفيت در كانال هاي رايلي همبسته با در نظر گرفتن حالت هاي مختلف وجود CSI در فرستنده خواهيم پرداخت و آخرين نتايج به دست آمده در اين زمينه را تا سال 2006 بررسي خواهيم كرد.

مقدمه: 

ظرفيت سيستم هاي MIMO موضوع اصلي تحقيقات مخابرات بي سيم در دهه گذشته بوده است. هم فوسيني و هم تلاتر، نشان داده اند كه براي كانال هاي i.i.d، ظرفيت سيستم هاي MIMO به صورت خطي، با تعداد آنتن، افزايش مي يابد. 

اين نتيجه گيري مي تواند به اين صورت بيان گردد كه سيستم هاي MIMO، با استفاده از مزاياي دايورسيتي فضايي كانال به وسيله انتقال ديتا به صورت ماتريسي، در امتداد بردار كانال بهره برداري مناسبي كرده است. يك چشم انداز مناسب از سيستم هاي MIMO درآورده شده است. 

كار انجام شده در، بر اين اساس انجام گرفته است، كه فرض شده فقط گيرنده اطلاعات كاملي از كانال دارد و بنابراين شيوه اختصاص توان برابر، براي محاسبه ظرفيت مورد استفاده قرار گرفته است. 

در، نشان داده شده است كه شيوه اختصاص توان به صورت واترفيلينگ براي كانال هايي كه هم در گيرنده و هم در فرستنده تخمين زده شده است، راه حل مناسبي مي باشد. 

تكنيك هاي زيادي براي شناخت كانال كه فرستنده بتواند از كانال يا توزيع آماري آن اطلاع داشته باشد، وجود دارد. يكي از اين راه ها استفاده از فيدبك كواريانس است كه در آن اطلاعات متقابل كانال به صورت فيدبك از گيرنده به فرستنده ارسال مي شود.

دانلود سمينار برق افزايش ظرفيت در سيستمهاي MIMO

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.