چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

باز كردن قفل گوشي با اثر انگشت واقعي براي اندرويد((ICE Unlock Fingerprint))

دانلود و فروش فايلهاي تحقيق،پروژه،مقاله،پايان نامه، كارآموزي..

باز كردن قفل گوشي با اثر انگشت واقعي براي اندرويد((ICE Unlock Fingerprint))

۳ بازديد
باز كردن قفل گوشي با اثر انگشت واقعي براي اندرويد((ICE Unlock Fingerprint))

ICE Unlock Fingerprint يك نرم افزار بسيار جالب و واقعي براي گوشي هاي اندرويدي است كه در اين نرم افزار آنلاك وباز كردن قفل صفحه گوشي تنها با اثر انگشت بدون نياز به داشتن سنسور اثر انگشت بر روي گوشي انجام خواهد شد تنها موردي كه اين نرم افزار به آن نياز دارد برخورداري گوشي اندرويدي شما از يك دوربين مجهز به فوكوس ( عكاسي از فاصله نزديك ) است كه خوش

دانلود باز كردن قفل گوشي با اثر انگشت واقعي براي اندرويد((ICE Unlock Fingerprint))

باز كردن قفل گوشي با اثر انگشت واقعي براي اندرويد((ICE Unlock Fingerprint))
دسته بندي اندرويد
فرمت فايل rar
حجم فايل 8225 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 1

ICE Unlock Fingerprint يك نرم افزار بسيار جالب و واقعي براي گوشي هاي اندرويدي است كه در اين نرم افزار آنلاك وباز كردن قفل صفحه گوشي تنها با اثر انگشت بدون نياز به داشتن سنسور اثر انگشت بر روي گوشي انجام خواهد شد .  تنها موردي كه اين نرم افزار به آن نياز دارد برخورداري گوشي اندرويدي شما از يك دوربين  مجهز به فوكوس ( عكاسي از فاصله نزديك ) است كه خوشبختانه از اين بابت هم مشكلي نيست . همچنين اين نرم افزار برخلاف نرم افزارهاي ديگر كه فقط جنبه سرگرمي دارند، به طور واقعي و عملي عمل مي كند .دانلود كنيد: با ICE Unlock بدون نياز به هيچ حسگري قفل تلفن خود را با اثر انگشتتان باز كنيد

روش كار نرم افزار به اين صورت است كه در ابتداي اجراي آن از شما يك كد براي مواقع اضطراري خواسته مي شود تا درصورت بروز هرگونه مشكل قادر به آنلاك كردن گوشي خودتون باشيد . حالا انگشت خودتان را در فاصله 7 تا 13 سانتي متري از دوربين گوشي اندرويدي خود قرار دهيد و بر روي صفحه تاچ كنيد تا از اثر انگشت شما عكس گرفته شود درصورتي كه تصوير ثبت شده مناسب نبود با زدن گزينه reshoot مجددا از اثر انگشت خودتان عكس تهيه كنيد . ودر صورت مناسب بودن عكس گرفته شده گزينه Verify Fingerprint را انتخاب كرده و اثر انگشت خودتان را تاييد كنيد ، درصورت تاييد اثر انگشت، مراحل شناساندن اثر انگشت به اتمام خواهد رسيد و بعد از آن قادر خواهيد بود گوشي خودتان  را  به وسيله اثر انگشت خودتان  بازگشايي نماييد . 

نكته 1 : در نسخه هاي 4.1.2 و پايين تر سيستم عامل اندرويد، لازم است تنظميات امنيتي لاك اسكرين بر روي None قرار بگيرد

نكته 2: اين برنامه براي عملكرد صحيح همان طور كه گفته شد به دوربين اندرويدي + قابليت فوكوس نيازمند است 

دانلود باز كردن قفل گوشي با اثر انگشت واقعي براي اندرويد((ICE Unlock Fingerprint))

شکستن قفل گوشی‌های اندروید یکی از موضوعاتی است که به عنوان یک روش غیرقانونی برای دسترسی به اطلاعات شخصی دیگران مطرح می‌شود. در واقع، این عمل به صورت غیراخلاقی و غیرقانونی محسوب می‌شود و برخلاف آنچه بعضی افراد فکر می‌کنند، هیچ‌گونه استفاده قانونی از آن وجود ندارد. به طور کلی، شکستن قفل گوشی اندروید به دو روش اصلی انجام می‌شود: استفاده از نرم‌افزارهای ناپسند و یا استفاده از روش‌های فنی مانند "ریست فکتوری" یا "پاک کردن اطلاعات". از آنجا که استفاده از این روش‌ها بدون مجوز صاحب گوشی یا دسترسی قانونی به گوشی انجام می‌شود، قانوناً غیرقانونی است و ممکن است منجر به پیگیری‌های قانونی شود. بنابراین، استفاده از روش‌های قانونی برای دسترسی به اطلاعات شخصی و گوشی‌های دیگران توصیه می‌شود، از جمله درخواست مجوز صاحب گوشی یا اجازه قانونی از مراجع ذی‌صلاح.

https://jalebamooz.com/android/unlock-any-android-phone-without-losing-data/

در عین حال، باید توجه داشت که شکستن قفل گوشی به هر دلیلی، عملی حریم خصوصی شخص دیگر را نقض می‌کند و می‌تواند منجر به مشکلات قانونی و اخلاقی برای فردی که این عمل را انجام می‌دهد، شود. بهترین راه برای دسترسی به اطلاعات یا گوشی دیگران، همواره احترام به حریم خصوصی آنان و درخواست مجوز قانونی از آنها است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.